Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av erbjudanden och nyheter från Skrivskolan!

Julgåva till teamet? Ge bort en digital kurs från Skrivskolan!

lärande tips Nov 28, 2023

Julen närmar sig med stormsteg och det är dags att fundera på den perfekta gåvan till ditt team. Varför inte välja en gåva som räcker betydligt mycket längre än en termos eller företagsmärkt jacka? Slå in kunskap och skrivglädje i företagsklappen i år genom en av våra digitala kurser.

Därför ska du ge bort kunskap i år

Sällskapsspelet i all ära, men på Skrivskolan tror vi att kunskap och digitalt lärande är den riktiga julkappen i år. I alla fall på företagssidan. I oroliga tider när både team och budget kanske krymper, är utökad kunskap internt något att satsa på. Väljer du att ge bort en kort digital kurs, investerar du därför i både teamets och företagets potential och tillväxt. Du bidrar till:

• Ett starkare och mer tilltalande varumärke.
  • Ökad konvertering genom effektiv kommunikation.
  • Tids- och kostnadsbesparingar när mycket kan göras internt.
  • Nya idéer och tankesätt kring er kommunikation framåt.
  • Ökad kompetens kring skrivande och digital kommunikation i teamet.
  • Ett enat team som känner att du satsar på dem.

Skrivskolans kurser – korta, digitala och flexibla

På Skrivskolan vet vi att det inte alltid finns tid för långa utbildningar. Många vill få ny kunskap snabbt, och direkt kunna applicera det i sin vardag. Därför har vi tagit fram våra korta digitala kurser som passar människor och team som på bara några timmar vill lära sig något nytt. Våra kurser erbjuder:

Flexibilitet: Ta våra kurser var du vill, när du vill. Vårt kursverktyg finns tillgängligt både i webbläsaren och som app, och kurserna är tillgängliga i sex månader från att du köpt dem.

Variation: Vi erbjuder konkreta tips och verktyg för att omedelbart förbättra skrivandet. Med en blandning av övningar och teori maxar vi ditt lärande på bara några timmar.

Expertis: Skapade av experter inom respektive ämne kan du dra nytta av vår breda och uppdaterade kunskap inom olika områden av skrivande och kommunikation.

Språk och kommunikation är i ständig förändring, och det gäller att hålla sig ajour för att inte missa något. Med Skrivskolans kurser håller ni er uppdaterade kring de senaste teknikerna och trenderna, vilket säkerställer att ert skrivande alltid är aktuellt och effektivt.

Köp tre kurser som julgåva – få rabatt och ett digitalt gåvokort!

Vi vet att den bästa investeringen är den som bidrar till personlig och professionell utveckling. Därför erbjuder vi just nu tio procent rabatt på alla digitala kurser fram till den 19 december, när du köper tre eller fler. Ange koden JUL10 vid anmälan för att säkra din rabatt!

Som en extra julklapp skickar vi ett digitalt julkort till din mejl, som du kan skriva ut eller skicka till dina medarbetare i samband med julklappsutdelningen. Kortet är inte bara en hälsning från oss på Skrivskolan, utan också en bekräftelse på den julgåva de fått. Det innehåller instruktioner om hur man får tillgång till sin kurs, vilket gör det enkelt för varje medarbetare att ta del av sin julklapp. Oavsett om du väljer vilken kurs de ska ta, eller om de får välja själva.

Så går det till

1. Utforska vårt kursutbud för att se om någon kurs matchar ditt teams behov.
2. Fyll i formuläret med information om ditt företag, dina medarbetare  och hur många kurser du vill köpa. Finns det en specifik kurs du vill köpa till hela teamet eller får man välja? Det anger du här. Psst! Glöm inte rabattkoden.
3. Skrivskolan hör av sig till dig inom en arbetsdag för att säkerställa att informationen är korrekt. Du får faktura och digitalt gåvokort på mejlen inom två arbetsdagar. Kortet kan skrivas ut eller skickas på mejl till dina medarbetare.
4. Företagsjulklappen är redo att delas ut!

Vi är ett mejl, samtal eller en julsläde bort

Är ni sugna på ett annat upplägg eller har några frågor kring vårt upplägg? Då är ni varmt välkomna att kontakta oss, så pratar vi mer.

God jul!

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.